
Neuronek
Diagnoza psychologiczna:
- diagnoza w zakresie zaburzeń/trudności rozwojowych,
- diagnoza zaburzeń emocjonalnych,
- diagnoza specyficznych trudności w uczeniu się,
- diagnoza funkcjonalna (także test PEP-R),
- diagnoza potencjału intelektualnego (testy inteligencji werbalnej i pozawerbalnej),
- ocena profilu rozwojowego małego dziecka.
Diagnoza pedagogiczna:
- diagnoza kompetencji edukacyjnych,
- diagnoza gotowości szkolnej,
- ocena tempa uczenia się po okresie terapii.
Diagnoza neurologopedyczna/logopedyczna:
- diagnoza funkcji prymarnych u małych dzieci (odruchowe reakcje oralne, funkcje pokarmowe, funkcje oddechowe),
- diagnoza zaburzeń mowy i komunikacji,
- diagnoza nieprawidłowości artykulacyjnych.
Konsultacje w zakresie integracji odruchów metodą MNRI
Diagnoza neuroterapeutyczna:
Diagnoza uwagi słuchowej/przetwarzania słuchowego:
- metodą A. Tomatisa,
- metodą Johansena IAS,
- diagnoza wyższych funkcji słuchowych – ATS Neuroflow.